beginner-sendmail-deferred mails-VYRESENO

Jan Povolny povolnyj na panelak-net.cz
Středa Únor 7 07:36:39 CET 2001

==============

> A kdyz to tam nebude ? (Resp. bude-li false ? )
> Hm. Zkuste vyhodit
>
> define(`confTRY_NULL_MX_LIST',true)
===============
*** Vyhodil jsem ze sendmail.mc ten NULL_MX_LIST a uz to chodi. Tohle byl
ten problem, ale dal bych ruku do ohne za to, ze jsem to uz jednou zkousel.
A neslo to. Mozna jsem s tim vyhodil jeste  neco, no nic, hlavne ze uz to
funguje.

> Jinak je to ale pomerne odvazny .mc - obsahuje snad vsechny
> nedoporucovane feature, na ktere si tak z hlavy vzpominam  -
> AUTO_REBUILD, accept_unresolvable_domain - snad vite co chcete.

*** Unresovable_domains mam vyhozeno (vim, co to znamena :-), jen jsem uz ze
zoufalstvi zkousel odkomentovat i tenhle problematicky tag. Vetsinou to
prevedu z sendmail.mc a pak se snazim v .cf jeste hrabat a zakomentovat to,
ale v .mc mi to zustane.

Ale nevim, co je problematicke na tom feature AUTO_REBUILD? Ja to tam nedal,
je to IMHO v tom vzorovem .mc.

> A treba na ni ani neprijdem. Kdyz to neprojde, zkusime to jinak - ja
> vam poslu sendmail.cf o kterem urcite vim, ze nic takoveho nezpusobuje a
> pak uvidime dal.

*** Uz se stalo, ikdyz jak jsem napsal vyse, urcite jsem to zkousel vyhodit
:-)).

Diky za pomoc.

Jan Povolny