beginner-sendmail-deferred mails-VYRESENO

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Neděle Únor 11 12:48:53 CET 2001

Jan Povolny wrote:

> ===============
> *** Vyhodil jsem ze sendmail.mc ten NULL_MX_LIST a uz to chodi. Tohle byl
> ten problem, ale dal bych ruku do ohne za to, ze jsem to uz jednou zkousel.
> A neslo to. Mozna jsem s tim vyhodil jeste  neco, no nic, hlavne ze uz to
> funguje.

	Tak uz to u pocitacu proste chodi ...

	BTW, ted jsem nekolik dni nemel cas, takze je dobre, ze posledni rada
zabrala - jinak by se to protahlo.

> Ale nevim, co je problematicke na tom feature AUTO_REBUILD? Ja to tam nedal,
> je to IMHO v tom vzorovem .mc.

	Pokud si dobre pamatuju, je to proto, ze sendmail neumi uplne spravne
vyresit ktery z mnoha sendmailu, ktere se prave spousteji ten rebuild
udela a myslim, ze tam psali, ze tato option otevira take vratka
nejakemu DoS utoku. Ale detaily si nepamatuji, jen ze jsem se tehdy
rozhodl, ze tento option nepotrebuji, protoze napsat "newaliases" me
nezabije.

> Diky za pomoc.

	Neni zac. Je prijemne si jednou za cas overit, ze vecem jeste rozumim
;-).

				Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz