Jak zakazat uzivately odesilani posty mimo lokalni domenu ?

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pátek Únor 23 12:35:37 CET 2001

On Thu, 22 Feb 2001, Jan Zezula wrote:

> potreboval bych poresit %SUBJ%
> hledal jsem na dejanews, tam vsichni resi problem ze nemuzou posilat ale chteji
> ja muzu ale nechci
> hledal sem i na sendmail.org, ale bezvysledne
> kdyby mne nekdo mohl odkazat na nejaky dokument ci radu
> diky

jestli to ctu dobre, potrebujete vedet to, co chtel vedet clovek asi o 20
emailu pred vami:

Date: Wed, 31 Jan 2001 12:08:11 +0100 (CET)
From: Jan Satko <satko na quanto.nr.sanet.sk>
To: sendmail na linux.cz
Subject: Re: Disribuce posty pouze uvnit firmy

> mam nasledujici problem. Potreboval bych, aby nekteri uzivatele nemohli
> posilat postu mimo firmu, ale pouze uvnitr, v ramci domeny. Da se to
udelat
> nejakym pravidlem v sendmail.cf? Pouzivam verzi 8.11.2.
> Dekuji za kazdy napad,

Staci ked nedovoliter relay pre ip-cka vo vasej sieti. Tym padom mozu
postu posielat iba na server a nie cez neho.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux