BFU nechodici posta rootovi (fwd)

Daniel Teufel teufeld na k332.feld.cvut.cz
Středa Leden 10 12:07:02 CET 2001

|Dobry den,
|
|	mam nainstalovany qmail. Chodi celkem bez problemu, az na jednu
|malickost. Poslu-li postu rootovi, tak se mi vrati jako nedorucitelna. Ostatnim
|uzivatelum chodi bezproblemove. Nize prikladam vraceny majl. Hledal jsem, kde
|jsem mohl, ale zatim bezuspesne. Nasel by se tu nekdo, kdo by mi mohl poradit?
|
|	Dekuji.
|
|		Petr Kucera

 Budeto zrejme tim, jak je uvedeno v dokumentaci ke qmailu. Qmail
standartne rootovi nedorucuje. Misto toho voli alias kam ma byt posta
dorucena. A problem bude nejspise v tom, ze Vy zadny alias nastaveny
nemate nebo mate nastaveny nespravne. (Obvykle v adresari
/var/qmail/alias soubor .qmail-root).

                                      dabel