BFU nechodici posta rootovi (fwd)

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Leden 10 13:59:20 CET 2001

>  Budeto zrejme tim, jak je uvedeno v dokumentaci ke qmailu. Qmail
> standartne rootovi nedorucuje. Misto toho voli alias kam ma byt posta
> dorucena. A problem bude nejspise v tom, ze Vy zadny alias nastaveny
> nemate nebo mate nastaveny nespravne. (Obvykle v adresari
> /var/qmail/alias soubor .qmail-root).

Dekuji. Uz jsem na to take prisel. Ale je tu jeste jeden maly problem s tim
souvisejici, a to, ze mi posta pro roota visi ve /var/spool/qmail/mess/.
Mohl by mi nekdo, prosim, jeste poradit, jak ji mohu popostrcit?
Dale jeste jsem si ted vsiml, ze mam sice /var/spool/qmail/alias/.qmail-root
a v nem mam jeden radek, komu se ma posta predavat (admin), avsak kdyz poslu
majl na admina, tak dojde bez problemu, kdyz vsak jej poslu na roota, tak
nastava stejny problem - posta se vrati jako nedorucitelna. Nema se nahodou
jeste nekde neco upravit?

	Dekuji.

		Petr Kucera