BFU nechodici posta rootovi (fwd)

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Středa Leden 10 15:23:17 CET 2001

> From: pkucera na mh.vri.cz
> Subject: Re: BFU nechodici posta rootovi (fwd)
> To: sendmail na linux.cz
> Date: Wed, 10 Jan 2001 15:54:52 +0100 (CET)

> Ten script upravi zaznamy tim zpusobem,
> ze jejich vystupy jsou soubory jmena "~alias/.qmail-prezdivka" obsahujici radky
> "kam_poslat". Bohuzel mi to z nejakeho duvodu neustale cykli.

Prosim "qmailisty" o male vysvetleni (pokud jsou dotazy priblble, omlouvam se):
1. k cemu je "&" na zacatku smerovani a
2. to skutecne smerovani kazdeho aliasu musi byt
v extra souboru typu ~alias/.qmail-alias"?! V sendmailu jsou vsechny v 1 souboru,
kazdy na 1 radku s cilovymi adresami za dvojteckou a carkami mezi nimi; Ten
soubor se pri zmene akorat prozene skrz "sendmail -bi", coz mi pripada mnohem
praktictejsi, a to nejmene z techto duvodu:
- pri aktualizaci se meni jen 1 soubor;
- pri aktualizaci se nemuseji zkoumat a prip. rusit soubory se smerovanim
  aliasu, ktere pozbyly platnosti;
- mene souboru = mensi systemova rezie a mensi pozadavek na diskove misto.
Mam-li tedy radove 10000 aliasu, musely by byt pod qmailem v 10000 souboru?

S diky za poznamky
--
                                                Lubos Kaspar