BFU nechodici posta rootovi (fwd)

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Středa Leden 10 15:54:52 CET 2001

> Pokud tam visi z duvodu nejake chyby, tak jedine jejim odstranenim.
> Mrknete se do logu, jestli se tam neobjevuji nejake chybove hlasky.
> Pricinou muze byt namatkou treba chybna syntaxe filtrovacich pravidel
> MDA, spatne nastavena prava k mailboxu atd.

> Ani ne. Jak ten jeden radek vypada? Spravna syntaxe je
>
> &admin

Dekuji. Bylo to tim. S tim &admin to uz funguje. V tom /var/spool/qmail/mess/
visi prave nedorucena posta pro roota z drivejska a jeste jedna. Ta byla poslana
na adresu pokus, kde ~/alias/.qmail-pokus obsahuje radek "|/cesta/script". Ten
script dela to, ze cte telo dopisu, v nemz jsou zaznamy podobne zaznamum z
xaliases (tj. prezdivka: <> kam_poslat). Ten script upravi zaznamy tim zpusobem,
ze jejich vystupy jsou soubory jmena "~alias/.qmail-prezdivka" obsahujici radky
"kam_poslat". Bohuzel mi to z nejakeho duvodu neustale cykli.

	Dekuji za rady.

		Petr Kucera