Zastaveni rekurze

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Leden 11 17:09:53 CET 2001

> From: Jan Kurik <kurik na amis.cz>
> To: sendmail na linux.cz
> Subject: Zastaveni rekurze
> Date: Thu, 11 Jan 2001 14:22:44 +0100
>
>   Nainstaloval jsem si OpenLDAP a chtel jsem pomoci neho "expandovat"
> jmena skupin na jednotlive uzivatele. Podle README, prilozeneho k
> programku "maildap" ( z openldap ) jsem provedl upravy v sendmail.cf.
> Vysledek je, ze skupiny se mi sice expanduji, ale zacykli se to.
>
> 1. Prijde email na adresu Skupina<skupina na domena.cz>
> 2. Na pravidle v ruleset 0 :
>    R$*<@domena.cz.>$*                $#maildap$@domena.cz$:<$1>
> [...]

Jednoduchou moznosti by mohla byt nejaka formalizace nazvu skupinovych adres
a pravidlem v sendmail.cf se "chytat" jen na ne; napr. kdyby zacinaly teckou,
tak snad nejak takto:

R.$+<@domena.cz.>$*                $#maildap$@domena.cz$:<$1>

Jinak by pred timto pravidlem muselo byt nejake volani externi rutiny, ktera
by to odlisila, a podle vysledku napr. pomoci $| to nejak zaonacit modifikaci
pravidla.
--
                                                Lubos Kaspar