Polozka 'sender' v hlavicce emailu

Pavel Trubl trubl na katel.cz
Neděle Leden 14 16:42:21 CET 2001

Dobry den,
Dneska jsem si vsiml, ze v mnou odeslanych emailech je v hlavicce
polozka 'Sender' vyplnena nejak divne. Popisu to:

V hlavicce je spravne uvedena polozka 'From':
>From trubl na katel.cz  Sun Jan 14 16:05:45 2001

Ale je tam jeste polozka "'Sender':
Sender: pavel na web.katel.cz

Pouzivam Netscape, v nastaveni mam normalne muj email. Zajima me, kde se
berou informace pro polozku 'Sender'. Tu si vymysli postovni klient,
nebo je to prace sendmailu na SMTP serveru? Na vysvetlenou, 'pavel' je
uzivatel, pod kterym pracuju na mem kompu doma, web.katel.cz je muj SMTP
server. Pokud pouziji jiny SMTP server, situace je stejna, za zavinacem
se objevi jmeno toho serveru. Proc mi to vadi? Nektery lide, kterym
pisu, po zmacknuti REPLY odpovidaji na email v polozce 'Sender', coz je
samozrejme nesmyslny email. Mozna je to problem jejich klienta, ale mne
ted zajima ta polozka 'Sender'. Co a kde muzu mit spatne v nastaveni
sendmailu na SMTP serveru?

Diky za vysvetleni.

Pavel Trubl