Premenovanie priloh

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Leden 18 12:24:19 CET 2001

On Wed, Jan 17, 2001 at 01:44:21PM +0100, Lubos Kaspar wrote:

> Mozna by bylo dobre si uvedomit, ze sendmail je MTA, nikoliv
> MS-antivir. S MS-viry by si mely hrat programy pod MS-DOS/Win-XX,

Je to zlozitejsie. Aj ked mate avir s aktualizaciou, nove cervy nechytite,
lebo ich este nepozna [cerstva skusenost s Emanuel.exe alias Navidad.B -
na kompe bol na obed, update vysiel ten den vecer :-( ]. A ked mate na
starosti smtp server aj win stanice, zacnete rozmyslat ze co s tym ..

On Thu, 18 Jan 2001, Daniel Prynych wrote:
> Nebylo by lepsi nasadit nejakou kontrolu viru. Treba AMaViS a AVP ?

To ale zatazi server ovela viac, a predsa len, je to postovy server, nie
antivirova centrala. Priklanam sa k premenovavaniu spustitelnych pripon na
.exe.VIRUS, .pif.VIRUS apod. Ma to blizsie k beznemu spracovaniu posty
nez k skutocnemu scanovaniu, a kto toto premenuje a spusti, ten si virus
poctivo zasluzil.

--
jozef  :-)  postmaster fphil uniba sk