Premenovanie priloh

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Čtvrtek Leden 18 12:30:57 CET 2001

On Thu, Jan 18, 2001 at 12:24:19PM +0100, Jozef Hitzinger wrote:

> To ale zatazi server ovela viac, a predsa len, je to postovy server, nie
> antivirova centrala. Priklanam sa k premenovavaniu spustitelnych pripon na

ja by som navyse uvital, keby bol niekde maildrop-sanitizer ... procmail
neskutocne zvysi load average ... az 14 !!! :-(   ... v skutocnosti to kolise,
sem-tam je aj pod 1, ale tak okolo 10 je to od vcera pravidelne

(vyhodu maildropu posudzujem podla clanku:
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=285)

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e mail: Peter.Mann na tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright