Premenovanie priloh

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pondělí Leden 22 18:09:34 CET 2001

> Ahoj vsem pritomnym..

> Posta prestala chodit uplne, a do $HOME/procmail.log se mi
> vypisuje :

> Subject: Dotaz od uivatele
> Folder: atus|X-Keywords):    1366
> procmail: Invalid regexp
...... Tak to jsem nasel....
Nejak se mi stalo, ze se mi v souboru html-trap.procmail zalomily radky....
ALE!
Mam jiny problem, ktery se mi vyresit nedari.
Kdyz soubor $HOME/procmail.log neexistuje, procmail jej
vytvori, ale s vlastnictvim root.uzivatel, a to procmail nejak netravi.
Do logu mi pise, že nedostal pristup k zapisu do logu v okamziku
spousteni PERLovske casti sanitizeru. Pokud vlastniky zmenim na
uzivatel.uzivatel,  je vse v poradku.

Ja stohoven? To musim projit vsechny uzivatelske ucty a
znemit souborum vlastniky, nebo se to da procmailu nekde vysvetlit?

Vladimir