Premenovanie priloh

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Leden 22 19:58:20 CET 2001

On Mon, Jan 22, 2001 at 06:09:34PM +0100, Vladimír Fux wrote:
> Mam jiny problem, ktery se mi vyresit nedari.  Kdyz soubor
> $HOME/procmail.log neexistuje, procmail jej vytvori, ale s
> vlastnictvim root.uzivatel, a to procmail nejak netravi.

Prectete si na manualove strance, proc je procmail setuid program a
zda tyto featury potrebujete, pokud ne, tak mu setuid bit sundejte a
snad se to tim spravi ...

> Do logu mi pise, že nedostal pristup k zapisu do logu v okamziku
> spousteni PERLovske casti sanitizeru. Pokud vlastniky zmenim na
> uzivatel.uzivatel,  je vse v poradku.
>
> Ja stohoven?

Coze??? :)

> To musim projit vsechny uzivatelske ucty a znemit souborum
> vlastniky, nebo se to da procmailu nekde vysvetlit?

A co takhle neco jako:

(su root)
cd /home
umask 077
for i in * ;
do
    touch "$i"/procmail.log
    chown "$i.$i" "$i"/procmail.log
done

(Predpokladam, ze v /home/* mate jen nejake "rozumne" retezce a
"rozumne" pojmenovane adresare ...)

A taky muzete procmail.log pridat do /etc/skel a potom bude tento
soubor patrit i nove zalozenym uzivatelum.

Preji hezky den

--
   Martin Mačok
  underground.cz