SMTP AUTH , SMTP AFTER POP

Jaroslav Javor javor na uh-net.cz
Čtvrtek Leden 25 08:25:53 CET 2001

Dobry den,
podle me si sam odporujete :).  Chcete aby smtp sluzbu na vesem serevru
pouzivali jen radni uzivatele (ucet a heslo) a nechcete ani menit nastaveni
u uzivatelu ani sendmail ...

Existuje zabezpeceni sendmailu takove, ze povolite relay jen z urcitych IP
adres nebo domen. Zalezi na tom jak se zakaznici pripojuji. Pri vytvareni
konfiguraku pro sendmail musite do souboru send.mc pridat:
FEATURE(`access_db').
No a v souboru /etc/mail/acces si pak povolite a zakazete co budete chtit.
Jinak
http://www.sendmail.org/m4/anti-spam.html
nebo zrovna
http://www.sendmail.org/m4/readme.html

> neni jasny system autentizace ve vztahu k postovnimu
> klientovi. Ma kazdy bezne uzivany klient volbu pro
> prihlaseni k smtp serveru jmenem a heslem?
Ja pouzivam sendmail 8.11 i s autentizaci a SSL a zatim slape jak hodinky.

s pozdravem J. Javor