sendmail-relay denied-zacatecnik

Petr Skyva pace na ace.go.cz
Středa Leden 31 11:34:58 CET 2001

takovy dotaz to mi jako xcete naznacit tim ze v sendmailu musim napsat
vsexny ip ktere potrebuju aby se znich dala odesilat posta

treba kdyz budu chtit odesilat postu z celyho internetu tak budu muset
psat jak ...... nekdo .. .
1		RELAY
2 		RELAY
az do
255		RELAY
?
teda jak jsem z toho pochopil dik za info
nebo sorry za moji blbost
Petr