filtrovani _odchozi_ posty

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Pondělí Červenec 2 17:12:34 CEST 2001

On Mon, Jul 02, 2001 at 02:55:22PM +0200, Radek Svoboda wrote:

> Nicmene problem filtrace odchozi posty jste tim nijak nevyresil. Ja sam
> potrebuju filtrovat a odstranovat pripadne hlavicky z odchozi posty a
> nevim, jak na to. Poradte.

Nedokazu si predstavit nejakou rozumnou aplikaci vyzadujici odstranovani
hlavicek z pruchozich mailu. To jako chcete odstranovat 'From' nebo 'cc',
nebo snad predelavat 'User-Agent' z Mutta na Outlook ? :-o

Kazdopadne kdyby jsem neco takoveho potreboval asi bych sahl do zdrojaku
nejakeho MTA nebo bych si napsal nejaky wrapper na '/usr/sbin/sendmail',
kterym bych to odfiltroval.

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467