filtrovani _odchozi_ posty

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Úterý Červenec 3 12:06:34 CEST 2001

> Mam pocit, ze to opravdu sendmail neumi, ale vim, ze kdysi kdosi komusi
> :) radil prohanet odchozi postu pres externi program. Uvital bych vice
> informaci o teto moznosti.

Ako som uz pisal - potrebujete upravit rewriting rules tak, aby sa
outgoing adresa prepisala na povedzme adresa.REWRITE (najskor asi v
rulesete 98) a ak dostane nieco smerovane na .REWRITE, tak .REWRITE
z adresy vyhodi. Potom napr. cez mailertable poslete celu domenu
.REWRITE na procmail mailer, ktory spravi to, co chcete, a forwardne
vysledok spat sendmailu.

Ako ta uprava ma vyzerat, to zalezi od Vasho sendmail.cf, t.j. od
verzie sendmailu, ci bolo .cf rucne upravovane atd.

Aby uzivatelia nemohli posielat postu priamo na volaco.REWRITE, tak
by bolo este dobre pridat do check_rcpt zakaz posielania na tuto
adresu z inych strojov, nez z localhosta a pri priamom spusteni
sendmailu.

Tibor Bartos