Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Pondělí Červenec 2 23:31:25 CEST 2001

bartos na rainside.sk (Tibor Bartos) writes:

> Metafory nechajme basnikom a bavme sa o faktoch. Pokial uzivatelia
> tahaju spustitelne subory z ftp a webu, pouzivaju irc, icq a ine
> podobne sluzby, ktore umoznuju prenos suborov, zdielaju disky a
> vymienaju si data na disketach a CD, tak chranit len postu je
> pomerne kratkozrake.

A co kdyz jsou DCC kanaly v IRC zakazany, web prochazi pres system
kontroly odstranujici ActiveX aplety, soubory se pres ftp premistuji
pouze pres proxy, kde jsou prohlednuty na pritomnost viru,
ve firewallu je stateful inspection (ne ze by to bylo ucinne), atd.

> Teraz bez urazky:

> Toto je asi pod uroven verejnej konferencie. Ked mate chut silou-mocou sa
> hadat, vynadajte mi mailom, budeme to mat za sebou rychlejsie. :)

Mozna jsou ty otazky polozeny trochu konfrontacne, ale neodpovedel
jste ani na jednu. Jenom se snazim uvest argumenty, ktere by
opravnovaly existenci antivirove (antiwormove) kontroly v ramci
dorucovani posty.

Brno, Czech Republic