Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

Tibor Bartos bartos na rainside.sk
Pondělí Červenec 2 21:00:51 CEST 2001

> Kdyz si kupuji auto, tak si vyberu takove, ktere ma co nejvice
> nezavislych bezpecnostnich prvku a nebudu tvrdit, ze kdyz do mne
> narazi kamion, tak mi to stejne nepomuze a tyto prvky jsou tedy nanic.

Metafory nechajme basnikom a bavme sa o faktoch. Pokial uzivatelia tahaju
spustitelne subory z ftp a webu, pouzivaju irc, icq a ine podobne sluzby,
ktore umoznuju prenos suborov, zdielaju disky a vymienaju si data na disketach
a CD, tak chranit len postu je pomerne kratkozrake.

Teraz bez urazky:

> Co kdyz se klienti neodhlasuji?

> Tvrdil to nekdo?

> Jenze aktualizace antiviroveho programu v MTA se
> obvykle muze provest rychleji nez aktualizace na stanicich.

> Mezi normalnim uzivatelem a rootem neni az zas takovy rozdil.

> nejaky lokalne zneuzitelny exploit (a tech neni malo).

> To nezalezi na rootovi.
> Jak si prohlizite PostScript?

Toto je asi pod uroven verejnej konferencie. Ked mate chut silou-mocou sa
hadat, vynadajte mi mailom, budeme to mat za sebou rychlejsie. :)

Tibor Bartos