mailertable

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Červen 3 10:40:23 CEST 2001

Jirka Kosina wrote:

> Situace: linux.domena.cz, na nem sendmail, za nim na vnitrni siti mercury
> na novellu. Na linux.domena.cz bezi DNS server pro domena.cz. MX pro tuto
> domenu je linux.domena.cz.
> Chci, aby posta, ktera prijde pro domena.cz byla preposlana na ten novell
> server.
>
> Kdyby ten linux nebyl DNS server, tak by to vyresil zaznam v
> /etc/mail/mailertable
> domena.cz     smtp:novell_server
>
> Takovy zaznam v mailertable mam. Ale kdyz prijde mail, tak se ten sendmail
> pravdepodobne nejdriv podiva, kdo je MX pro tu domenu, misto aby se
> [...]

	To "neco" je, ze to mailertable/virtusertable a podobnych se kouka jen
v pripade, ze mail byl vyhodnocen jako "lokalni".

	Takze vy musite tomu sendmailu na linux.domena.cz rict, ze je cilovym
strojem pro domena.cz (zaznamen do sendmail.cw nebo jak se ted presne
ten spravny soubor jmenuje). Teprve pak se bude divat do mailertable,
tam zjisti, ze to preci jen nema byt lokalni a pak uz to spravne posle
dal.

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz