mailertable

Ondrej Rusek rusek na gybon.cz
Neděle Červen 3 15:59:03 CEST 2001

On Sun, Jun 03, 2001 at 10:40:23AM +0200, Dan Lukes wrote:
> [...]

Tak to mam presne take. Donedavna jsem to smeroval pomoci mailertable, jak to chcete vy. Myslim, ze lepsi je toto resit pomoci virtusetable - mate vice moznosti jak vybirat, co  preposlete na ten Novell a co nechat na tom linux.domena.cz

> 	Takze vy musite tomu sendmailu na linux.domena.cz rict, ze je cilovym
> strojem pro domena.cz (zaznamen do sendmail.cw nebo jak se ted presne
> ten spravny soubor jmenuje).

local_host_names
--
S pozdravem

Ondrej Rusek
GYmnazium BOzeny Nemcove, Hradec Kralove
mail: rusek na gybon.cz
web:  http://www.gybon.cz/~rusek/