rozdeleni posty do schranek

Ivo.Panacek na regionet.cz Ivo.Panacek na regionet.cz
Čtvrtek Červen 7 12:38:49 CEST 2001

On Thu, Jun 07, 2001 at 11:42:55AM +0200, Bohdan Blaha wrote:
> Dobry den,
>
> nainstaloval jsem sendmail 8.11.2 a k ni gnu-pop3d 0.9.8.
> bez problemu mohu pres sendmail zpravy odesilat, ale jakmile si poslu
> neco primo na tento server, zprava je ulozena do /var/spool/mqueue
> ale tam zustane.
>
> do logu se zapise:User 'test' logged in with mailbox '/dev/null'
>
> proc to presmerovava do 'cerne diry' ..
>
> muze me nekdo nasmerovat jak mu rict aby to smeroval na
> /var/spool/mail/test ???
>
> urcitye je to trivialnost..

A existuje regulerni uzivatel test ? Myslim v /etc/passwd.
A kdo pise to User .. logged in?
Sendmail to pri odesilani pres SMTP snad nepotrebuje.

ivo
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz