Cyrus IMAP verzus Outlook

Jaromir Nemecek nemecek na allium.cz
Čtvrtek Červen 7 17:12:40 CEST 2001

Zdravim,

 potreboval bych malou konzultaci.

 Mam tu Cyrus IMAPd + Sendmail Cyrus vyuziva SASL a ma podporu pro SSL/TLS.
Tohle vsechno na Linuxu slape korektne.
Nicmene kdyz pripojim Outlook Express nebo Outlook -nechce pouzivat CRAM-MD5
a uz vubec nefunguje SSL pro IMAP (993).V cem je problem?

Druha otazka:
Outlook (ne Express) mi sam od sebe vyrabi v rootu IMAP soubory pro složky
jak je Koncept apod. To NECHCI! navic je nastavi chybne a neumi do nich
zapisovat. Tedy jak bych mel spravne "inteligentne" nakonfigurovat Outlook
tak, aby nevyrabel foldery. A pouzival pro odeslanou postu apod. foldery
ktere chci ja?

Treti otazka,
ma tu nekdo nejakou praktickou zkusenoust s nejakym nastrojem na spravu
Cyrus IMAPd.?

Dik za radu
Jaromir