Cyrus IMAP verzus Outlook

Edvard Miskej miskej na vegacom.cz
Pátek Červen 8 09:27:28 CEST 2001

Hezky den,

> Nicmene kdyz pripojim Outlook Express nebo Outlook -nechce pouzivat CRAM-MD5
> a uz vubec nefunguje SSL pro IMAP (993).V cem je problem?

Mam nekdy podobne problemy, asi vetsinou je problem v certifikatu serveru, ze
neni podepsany zadnou autoritou uznavanou od MS :-( . Zkousel jste pouzit
Netscape Messenger? A taky bych pouzil upgrade od MS na 128-bit klice, najdete
to nekde na jejich webu.

> Druha otazka:
> Outlook (ne Express) mi sam od sebe vyrabi v rootu IMAP soubory pro složky
> jak je Koncept apod. To NECHCI! navic je nastavi chybne a neumi do nich

To asi neni otazka pro tuhle konferenci, v nastaveni zaskrtnete ze tyhle slozky
nechcete na serveru ale lokalne, na nic jineho jsem neprisel... ale obecne asi
nejlip umi s IMAP4 SSL zachazet Outlook 2000, vsechny ostatni OL nejsou s IMAP
SSL moc stabilni.

E. Miskej