problem s prilohou...

Kamil Šrot camel na camel.cz
Neděle Červen 10 16:57:38 CEST 2001

DD,

sed 's/samb[au]/sendmail/' << EOF

On Sat, Jun 09, 2001 at 10:35:13PM +0200, Bohdan Blaha wrote:

> chtel bych se zeptat na problem s prilohami..
> mam sambu 8.11-14 obcas se stane ze mi prijde mail ve kterem je soubor document word, s priponou doc, ale tento soubor je totalne zniceny a neda se precist...  ale pritom druha strana ho odeslala v poradku??? nesetkal se s tim nekdo???? cim by to mohlo byt??

no podobny problem jsem mel se sendmailem tusim 8.9.x - pri pouzivani s
klienty Outlook Express. Neprisel jsem presne na to, proc se tak delo, ale
zrejme sendmail nastavoval spatne typ kodovani prilohy nebo tuto prilohu
spatne prekodoval (mozna ho nejak popletl OE) a ta byla pak chybne dekodovana
na strane prijemce... mel jsem dojem, ze to souvisi s 8/7bitovym prenosem
mailu... nekdo mi take tvrdil, ze v mime sekci prilohy nebylo urceno
kodovani a nasledne bylo spatne urceno...

Nicmene:
Problem tenkrat vyresil upgrade na sendmail 8.10.x - nyni pouzivam 8.11.x a
uz se ten problem neobjevil - zadne stiznosti.

Neni podobny problem na nekterem mailserveru cestou - typicky mailserver
odesilatele?

EOF

--
Kamil Ĺ rot