problem s prilohou...

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Neděle Červen 10 23:36:25 CEST 2001

>no podobny problem jsem mel se sendmailem tusim 8.9.x - pri pouzivani s
>klienty Outlook Express. Neprisel jsem presne na to, proc se tak delo, ale
>zrejme sendmail nastavoval spatne typ kodovani prilohy nebo tuto prilohu
>spatne prekodoval (mozna ho nejak popletl OE) a ta byla pak chybne
dekodovana
>na strane prijemce... mel jsem dojem, ze to souvisi s 8/7bitovym prenosem
>mailu... nekdo mi take tvrdil, ze v mime sekci prilohy nebylo urceno
>kodovani a nasledne bylo spatne urceno...

mozne to je.. uzivatele odesilaji zasadne z outlooku, jenze se to stava
nepravidelne a jen u urcitych typu priloh, kdyz to poslu na server primo na
uzivatel na jmeno_serveru.domena.cz tak to dojde vetsinou v poradku, ale ne
vzdy... mohl by byt problem v serveru napr providera??

>Nicmene:
>Problem tenkrat vyresil upgrade na sendmail 8.10.x - nyni pouzivam 8.11.x a
>uz se ten problem neobjevil - zadne stiznosti.

budu muset zkusit upgradovat asi...

>Neni podobny problem na nekterem mailserveru cestou - typicky mailserver
>odesilatele?
toto jsem yatim neyjistoval, hledam chybu u mne....

BB