problem s prilohou...

Dan Lukes dan na obluda.cz
Neděle Červen 10 15:59:55 CEST 2001

Bohdan Blaha wrote:

> chtel bych se zeptat na problem s prilohami..
> mam sambu 8.11-14 obcas se stane ze mi prijde mail ve kterem je soubor document word, s priponou doc, ale tento soubor je totalne zniceny a neda se precist...  ale pritom druha strana ho odeslala v poradku??? nesetkal se s tim nekdo???? cim by to mohlo byt??
> saha samba nejak na prilohy???

	No, a mate se duvod domnivat, ze za to muze sendmail ?

	Pomerne bezne nektere verze MUA od M$ nezvladaly za urcitych okolnosti
spravne odesilat - typicky problem bylo pouziti ruznych kodovani aniz by
to bylo vyznaceno v MIME hlavice nebo vyznaceni jineho nez pouziteho
kodovani ...

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz