problem s prilohou...

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Neděle Červen 10 23:39:45 CEST 2001

 Bohdan Blaha wrote:

> [...]
document word, s priponou doc, ale tento soubor je totalne zniceny a neda se
precist...  ale pritom druha strana ho odeslala v poradku??? nesetkal se s
tim nekdo???? cim by to mohlo byt??

> No, a mate se duvod domnivat, ze za to muze sendmail ?

no.. netusim, ale moznost tu je.... prece jenom tu postu take zpracovava...
ikdyz by to mohl yapricinit i UVSCAN.

> Pomerne bezne nektere verze MUA od M$ nezvladaly za urcitych okolnosti
> spravne odesilat - typicky problem bylo pouziti ruznych kodovani aniz by
> to bylo vyznaceno v MIME hlavice nebo vyznaceni jineho nez pouziteho
> kodovani ...

da se to nejak resit???

Bohdan