Uvizla posta

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Čtvrtek Červen 14 10:15:41 CEST 2001

Dne 14 Jun 2001, v 9:43, pkucera na mh.vri.cz napsal(a):

> opravdu mohl najit ve FAQ, ale o to, ze mi ve fronte visi majly se
> spatnym prijemcem a ja vim, jak ma spravne vypadat. Nektere ty majly
> byly odeslany od lokalnich uzivatelu jinym lokalnim uzivatelum (asi 1
> nebo 2) a vzhledem k tomu, ze mercury (novelovsky postovni MTA) nemel
> ty adresy v aliasech, tak je poslal na server s qmailem a tam ted
> visi. Takze me spise slo o to, zda-li je mozne nekde tu adresu spravit
> a rici qmailu, aby ty majly popostrcil dal. K tem majlum je neco v
> adresarich /var/spool/qmail/{mess,info,remote}.

No to se mi nejak nezda. Vy tedy mate nejake uzivatele povesene na
mercury. Mercury bud dorucuje primo tem uzivatelum, ktere zna a kdyz
nezna, tak to preda qmailu.

Na qmailu mate dalsi uzivatele. qmail dorucuje primo tem, ktere zna a
pokud nekoho nezna, tak to preda mercury (vcerejsi dotaz)?

Ve fronte qmailu nemuze viset zadna posta, ktera je urcena pro server s
qmailem. Bud se doruci nebo vrati s chybovou hlaskou. Muze tam viset jen
posta pro novelovy server (a jine externi ...). A to uz taky zalezi na mercury
atp.

Mate spravne nakonfigurovany DNS?

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus