Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Červen 22 13:49:05 CEST 2001

> ale nejak to nepomaha.

Ja som si tieto veci vzdy nastavoval rucne v konfigraku sendmail.cf.

# load average at which we just queue messages
O QueueLA=8

# load average at which we refuse connections
O RefuseLA=12

# maximum number of children we allow at one time
O MaxDaemonChildren=10

Ta hodnota load je dobra vec. nastavite tam ze ked load skoci na nejaku
hodnotu tak sendmail zacne najprv spravy hadzat do frinty a vybavovat ich
bude neskor a ked to skoci este vyssie, tak prestane spravy prijimat
celkovo a posta pojde dalsiemu stroju co ma MX zaznam.

Takisto funguje(odskusane) nastavit maxdaemon children. U mna ich je 15 a
spolu s hlavnym ich je teda 16. Moze sa stat ze ich bude aj 17, lebo sa
pusti dalsi demon co zacne vyprazdnovat frontu.

Cize s tymito 3 paramtetrami by ste mal vediet spravit co potrebujete.
Mam to odskusane na 8.9.3 a 8.11.3 resp. teraz uz 8.11.4.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2