Amavis a prilis mnoho jedoucich antiviru

spatka.mta na luzanky.cz spatka.mta na luzanky.cz
Pátek Červen 29 15:14:32 CEST 2001

> # load average at which we just queue messages
> O QueueLA=8
> # load average at which we refuse connections
> O RefuseLA=12

Tak jsem nastavil tyto veci. Pomoha ta alespon trochu. I kdyz stale existuje
moznost server pretizit. Nez se projevi zastaveni prijmu zprav z duvodu
vysokeho LA da se poslat pomerne velke mnozstvi mailu. Ostatni nastaveni
nebyla k nicemu - podarilo se mi akorat dosahnout stavu, ze sendmail prijimal
spojeni maximalne z N mist zaraz, ale kdyz uz se clovek jednou pripojil, tak
mohl poslat mailu kolik chtel.

Jinak vsem diky za snahu.

Zda se mi ze pro potrebne chovani, bych musel opravit amavis/sendmail a na to
nemam cas ani schopnosti. Vidim to na zkoumani jinych reseni (nebo hod flintou
do zita).

Petr SPATKA