MaxRecipientsPerMessage selektivne

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Březen 2 20:09:16 CET 2001

> Proboha proc snizovat limit na RCPT TO? . Tohle nastaveni podle me nic neresi (klient misto jedne zpravy jich odesle treba padesat)

No IMHO napr. preto, ze ked je jedna adresa chybna, tak server drzi vsetko
vo fronte. Kdezto ked to naporcuje napr. po 5 useroch, tak 95 prejde a iba
stoji s 1 chybovou hlaskou. A sranda je, ked napr. 100 ludom posiela
prilohu. To sa musi ta priloha 100x poslat a ked jedna adresa nejde, tak
mu tam stoja pekne nakopene prilohy. A ked to je nejaky 2MB dokument, tak
nam uz mozno doslo miesto na /var -ku :-)

Ale po pravde nie som si teraz isty, ze ked posiela 100 ludom naraz a
niekomu sa podari poslat, ci automaticky ho vysekne z tych komu to ma este
dorucit, alebo mu to posle zase.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2