sendmail - preposilani mailu do vnitrni site

Michal Konupčík konup na azz.cz
Úterý Březen 6 14:53:36 CET 2001

Dobry den,
potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
mam stroj (PC-L1), na kterem mi bezi bind, apache, sendmail a klienti si z
nej stahuji postu imapem. Problem je v tom , ze je to 486ka s 32MB a pokud
ma nektery uzivatel mbox vetsi jak 20M tak ten stroj prestava zvladat
situaci. Tento stoj je zaply porad. Za nim mam umisteny dalsi stoj s linuxem
(PC-L2)s dostatecnym vykonem, ktery slouzi jako firemni server. Na teento
stroj bych chtel postu presmerovavat. Tento pocitac se ale vypina, takze
maily by stale mely chodit na PC-L1 a po zapnuti PC-L2 a pri jeho chodu by
se nektere ucty preposilaly na nej a nektere by zustavaly na PC-L1.

internet

    | (A.B.C.D)
PC-L1 "mail.domena.cz"
(masq, sendmail, bind, apache)
    | (192.168.2.2)
    |
    | (192.168.2.1)
PC-L2 "server.domena.cz"
(masq, sendmail)
    | (192.168.1.1)

interni sit

Zkousel jsem maily preposilat pomoci aliases clovek: clovek na server.domena.cz
ale to mi nefunguje.
Muzete mi prosim nekdo poradit nebo aspon nasmerovat, jak tento problem
vyresit.

    -konup-