sendmail - preposilani mailu do vnitrni site

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Březen 6 16:24:35 CET 2001

> potreboval bych poradit s nasledujicim problemem:
> mam stroj (PC-L1), na kterem mi bezi bind, apache, sendmail a klienti si z
> nej stahuji postu imapem. Problem je v tom , ze je to 486ka s 32MB a pokud
> ma nektery uzivatel mbox vetsi jak 20M tak ten stroj prestava zvladat
> situaci. Tento stoj je zaply porad. Za nim mam umisteny dalsi stoj s linuxem
> (PC-L2)s dostatecnym vykonem, ktery slouzi jako firemni server. Na teento
> stroj bych chtel postu presmerovavat. Tento pocitac se ale vypina, takze
> maily by stale mely chodit na PC-L1 a po zapnuti PC-L2 a pri jeho chodu by
> [...]

Elegantne sa to robi cez virtusertable. Inak to co ste napisali o aliases
by malo fungovat. Len dufam, ze ste nezabudli pustit aj "newaliases".
Aby sa vytvoril novy *.db subor pre aliases.

Pokial chcete posielat vsetky majly, tak do virtusertable date:
@domena	$1 na PC-L2

alebo vymenujete uzivatov:
jozo na domena	jozo na PC-L2

pripadne to mozte poslat aj na iny ucet

jozo2 na domena    niekto na PC-L2

Tymto zapisom sa sendmail bude snazit dorucit postu na PC-L2, pokial bude
bezat. Ked nebude bezat, tak posta bude visiet vo fronte.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2