Postfix a preklad adresy odesilatele

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Březen 14 06:54:59 CET 2001

On Tue, Mar 13, 2001 at 02:08:48PM +0100, Martin Pustka wrote:

> Ano, je tam genericstable.

> Jak jsem psal - je to v souboru `sender_canonical.regexp'.

vyskusajte teda kombinaciu nasledovnych pravidiel:

cez regexp najprv zmente IBA domenu:

/^(.*)@.*\.domena\.sk$/!/@(vynimka1|vynimka2|vynimka3)\.domena\.sk$/ $1 na domena.sk

toto zabezpeci prepisovanie vsetkych domen okrem 3 vynimiek na domena.sk
(napr. lists.domena.sk a podobne), ak nemate vela hostov a chcete to cez
hash, tak musite vsetky vymenovat:
@host1.domena.sk	@domena.sk
@host2.domena.sk	@domena.sk

mozno staci pridat parameter masquerade_domains = $mydomain
http://www.postfix.org/rewrite.html#masquerade

a potom pride na rad prepisovanie username na meno.priezvisko
http://www.postfix.org/rewrite.html#canonical

poznamka:
$sender_canonical_maps is used before $canonical_maps lookups
$recipient_canonical_maps is used before $canonical_maps lookups

> To uz jsem take zkousel. V sender_canonical je uvedeno:
>
> username	jmeno.prijmeni

a nestaci tam doplnit domenu? teda:
username	meno.priezvisko na domena.sk
???

> Jenze on k tomu username automaticky priplacne $mydestination. Tedy
> porovnava username@<vse z $mydestination> a prelozi jen toto.

ako som uz spomenul: skuste masquerade_domains

--

5o

  Ing. Peter Mann		     e-mail: Peter.Mann na tuke.sk
  UVT - TU Kosice		     ICQ # : 12491471 - KLFMANiK
    PM2185 RIPE
			They came in the name of Mu with one mission:
   			    to free all sounds from copyright