dotaz

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Středa Březen 14 12:06:21 CET 2001

Petr Čech wrote:

> tohle rika, ze poslete vsechny maily, ktere maji From: vase domena. To je
> celkem novy test a v pripade, musite mit povolen relay a nevite z jakych IP
> adres, tak se to da resit jenom tim, ze mate seznam platnych neco na ja. Neni
> to ani tydej, co jsem tohle musel nasadit. Fakt me stve, ze si lidi nejsou
> schopny nastavit SMTP na server providera a clovek s tim ma pak spoustu
> problemu.

Ano, presne tak.
Ted jsem si to popsanym zpusobem u vas vyzkousel a opravdu to tak je.
I ja to pred casem musel zavrit a donutit klienty, kteri se nepripojuji
primo na nas server, aby si nastavili SMTP na sveho providera.

Je zajimave, ze to projde az po pridani tech uvozovek!

Prakticky by server mel prijimat postu ze dvou duvodu:

1) je PRO nektery lokalni mailbox, tj. pro jim spravovane domeny
2) prichazi Z (!) nejktere jim spravovane IP adresy (= lokalni LAN
   plus dalsi rucne pridane)

takze do vaseho .mc souboru (pokud sendmail konfigurujete pres m4)
rozhodne NEDAVEJTE

FEATURE(relay_entire_domain)
FEATURE(relay_local_from)
FEATURE(relay_based_on_MX)