Re: a resení?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 14 14:56:09 CET 2001

Ahoj,

> Milý Vlado, musím říct že jsem Tvoji reakci nepochopil ...

Takze len pre poriadok, vysvetlim.....
Kazda konferencia ma archiv. V tomto archive sa da nieco vyhladavat.
Ked riesim nejaky problem tak (aby som netrapil inych ochotnych ludi)
najprv sa pozriem do archivu, ci uz nahodou niekto nieco podobne neriesil.
A prave tu je ten problem.
Polozka "subject" (teda "predmet") sluzi na strucnu charakteristiku daneho
problemu.
Ked hladam nieco k svojmu problemu napadne ma slovo "blacklist".
V pripade, ze sa najde v subjecte k nejakemu mailu bez problemov
ho "vylovim" a precitam. Ked ale hladam a kopec sprav ma subject "pomoc",
"problem", "neviem si rady" moze ma porazit, nenajdem nic poriadne.
A prave to je ta moja reakcia. Preco si mame robit navzajom zle,
ked si chceme pomahat????

> diskuze se tu začala celkem slušně a bylo evidentně vidět o co se jedna, tak
> nevim co tu řešíte ...

Ano, len priznam sa podrazdil ma dalsi subject "a reseni?" - zasa typicky
"logicky"

> mno a laskavě se nenavážejte do někoho o někom nic nevíte :-))

tak sorry, nemyslel som to v zlom, len treba trochu chapat suvislosti,
konferenciu robime vsetci co sme tu prihlaseny. A myslim si,
ze slusnost je zvolit "vystizny" subject, aby sme sa v tom vyznali.
Inak je kopec ludi, ktory spravy s nic nehovoriacim subjectom
rovno mazu a inac vedia poradit veeeelmo dobre!

> dík za pochopení .. Benyto ...

Neni zac. Dufam, ze si pochopil ako som to myslel.

Vlado

> Kdybyste raději poradil ... a ne psal nesmyly :-))

Dobre. Takze este raz sa opytam, mozno to poriesime:
1. Dostal si sa do blacklistu. Kde?
2. Skusil si kontaktovat postmastera toho servera?
3. Co Ti odpovedal? (Nedostal si odpoved, alebo si sa dozvedel preco?)
Inak sledoval som tuto temu od zaciatku, ale toto som sa nedozvedel.
Ak si tieto kroky urobil posli mi vysledok a skusim vynalozit maximalne
usilie, aby som Ti pomohol.