Antivirova kontrola posty

Dan Ohnesorg dan na ohnesorg.cz
Středa Březen 14 13:52:49 CET 2001

On Wed, 14 Mar 2001, yce wrote:

> Podarilo se mi pred dvema mesici hovorit s programatory z Grisoftu (AVG) a
> pravili, ze na tom pracuji.
> Uvolnili verzi pro NT servery a Unixova pry taky bude.

To je nejhorsi zprava tohoto mesice.

Ja nechci uz zadne maily s patickou tvrdici ze mail neni zavirovanej
ackoliv to samozrejme vubec nemusi byt pravda. Uz aby takovou paticku
pridali do nejakeho generatoru viru, aby tomu lidi konecne prestali verit.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.