Antivirova kontrola posty

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Čtvrtek Březen 15 03:45:32 CET 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> To je nejhorsi zprava tohoto mesice.
>
> Ja nechci uz zadne maily s patickou tvrdici ze mail neni zavirovanej
> ackoliv to samozrejme vubec nemusi byt pravda. Uz aby takovou paticku
> pridali do nejakeho generatoru viru, aby tomu lidi konecne prestali verit.

> --
>                     ________________________________________
> DDDDDD
> DD   DD                Dan Ohnesorg, supervisor on POWER
> DD  OOOO               Dan na feld.cvut.cz
> DD OODDOO              Dep. of Power Engineering
> DDDDDD OO              CTU FEL Prague, Bohemia
> [...]

	Ze si zrovna ty, Dane, se svoji jedenacti radkovou patickou s graficky
vyvedenym LOGem stezujes - proti tomu jsou takove reklamni poznamky na
konci rizi amaterstinou ... ;-)

							Dan

P.S. - nikdo si snad nemysli, ze tam ta paticka je proto, ze by skutecne
potvrzovala nezavirovanost - to je docela obycejna reklama

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz