Re: a resení?

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Středa Březen 14 15:03:29 CET 2001

Takze dnes treti krat...

> ale problem je mozna taky jinde ... ten blacklist nejni muj problem a me to
> neboli, takze jsem se ptal vicemene informativne ... spis jsem chtel vedet

Nic v zlom. Dostat sa do blacklistu znamena _urobit nieco zle_ z hladiska
spravcu daneho servera (typicky spam, pripadne automaticke odpovede
typo "Som na dovolenke, ale o tyzden pridem").
Neni to nahodou blacklist konferencie linux na linux.cz? Presne tam sa to
vcera riesilo!

> kde je chyba.. ale zatim nehodlam nijak do konfigurace zasahovat ... pouze
Takze aky zasah? Blacklist je zalezitost servera prijemcu, jedinne mozne
riesenie
ako ho obist je zmenit adresu/domenu (podla toho ci je v blackliste len
konkretna
adresa, pripadne cela domena - podla toho kolko ludi "robilo zle" spravcovi
daneho postoveho servera)

> upozornim vyssi lidi ... ale pro sebe jsem jen shanel informace ..
Este ze som sef sam sebe a mam len zamestnancov! Ale
to upozornenie smerom hore si cenim!

> diky ale za radu, priste napisi vystizny predmet :-))))

No som rad, ze moje slova padli na urodnu podu!
A pri vystiznejsom subjecte rad odpovem!

Vlado