Posta pro neexistujici uzivatele

pkucera na mh.vri.cz pkucera na mh.vri.cz
Pátek Květen 11 09:00:12 CEST 2001

> Neforwardujte a dejte do toho .qmail(-default)

> Tak se qmailu kazde doruceni povede a posta se vypari.

Toto jsem zase nechtel. Ona obcas take prijde posta pro existujiciho uzivatele
se spatnou adresou. Takovy majly chci prijimat, abych je mohl forwardovat
skutecnemu uzivateli. V tom ~alias/.qmail-default mam presne toto:
	| forward "$LOCAL"@mercury.vri.cz

	Petr Kucera