Posta pro neexistujici uzivatele

Vladimir Smelhaus smelhaus na bpt.cz
Pátek Květen 11 09:30:38 CEST 2001

Dne 11 May 2001, v 9:00, pkucera na mh.vri.cz napsal(a):

> Toto jsem zase nechtel. Ona obcas take prijde posta pro existujiciho
> uzivatele se spatnou adresou. Takovy majly chci prijimat, abych je
> mohl forwardovat skutecnemu uzivateli. V tom ~alias/.qmail-default mam
> presne toto:
>  | forward "$LOCAL"@mercury.vri.cz

No jo, ale jak ma qmail poznat spletenou adresu od uzivatele, ktery odesel
z firmy? To musite vedet vy a prizpusobit tomu konfiguraci.

Tak toho uzivatele zase zavedte a do jeho adresare dejte .qmail(-default) s
tim true. Nebo si udelejte v adresari alias .qmail-uzivatelkteryodesel(-
default) a tak podobne.

Zdravim/Regards

     Vladimir Smelhaus