Sendmail jako forwarder a filtrovani priloh ?

Lubos Kaspar kaspar na cnb.cz
Čtvrtek Květen 24 12:57:39 CEST 2001

> From: "Zdenek Svarc" <svarc na promedia.cz>
> To: <sendmail na linux.cz>
> Subject: Re: Sendmail jako forwarder a filtrovani priloh ?
> Date: Thu, 24 May 2001 12:18:55 +0200

> Ja jsem se ptal na neco uplne jineho, svoje pindy si nechte od cesty.
> Dekuji vsem, kteri mi s problemem konstuktive pomohli :-)

Konstruktivni ovsem neni pozadovat od programu, jehoz funkci je delat
MTA, aby slidil po MS-virech. To by za chvili mohl treba nekdo chtit,
aby dejme tomu v pripojkach z MS-Wordu (.DOC) napr. prekladal z anglictiny
do cestiny, "zakuklene" obrazky prevadel z TIFF do JPEG ap. Principialne
je to totiz stejne absurdni.

Prohlasit upozorneni na neucelnost pozadavku na filtraci priloh v MTA
za pindy je opravdu skvely argument. Je velkou otazkou , je-li zminovana
"pomoc" skutecne konstruktivni...
--
                                                Lubos Kaspar
---