Sendmail jako forwarder a filtrovani priloh ?

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Květen 24 14:00:51 CEST 2001

> Prohlasit upozorneni na neucelnost pozadavku na filtraci priloh v MTA
> za pindy je opravdu skvely argument. Je velkou otazkou , je-li zminovana
> "pomoc" skutecne konstruktivni...

Ja se preci nepru o to, ze 80 % utoku na sit je vedeno zevnitr, ja se nepru
o to,
ze je leckdy jednodussi a levnejsi uplatit zamestnance/urednika/uklizecku,
ja se
nepru o to, ze si uzivatele mohou nosit viry na
disketach/zipkach/cedeckach/vlasech/
chlupech/sekretech ! Ja jsem se na nic takoveho neptal, jestli nekdo citi
potrebu
se v tomto ohledu projevit, tak at si vezme plastelinu.

Kruci ja chci pouze a jen prejmenovat spustitelne prilohy na nespustilelne,
pokud
ti to nedoslo :-)

    zd