RCPT TO:

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 25 06:49:07 CEST 2001

On Fri, 25 May 2001, Peter Mann wrote:

> BTW - nesla nam linka do sveta par hodin a tak kopa mailov cakala vo fronte
> kvoli "Domain of sender does not resolve"

> zaujimave je, ze posta z inych domen im chodi, len z nasej nie ... na druhej
> strane od nas posta ide vsade, len k nim to nejde (fvt.sk: Name server
> timeout, Transient parse error -- message queued for future delivery, queued)

Hmm zazil jsem i situace - blbnul nameserver - ulozil si do cache spatny
zaznam a pak ho vracel. A pak situaci ze blbnul sendmail - ulozil si do
sve cache vadny zaznam pro urcitou domenu a klidne tvrdil ze nameserver
'does not resolve' pri tom nameserver domenu znal a vracel. V obojim
pripade pomohl restart dane sluzby.