RCPT TO:

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Květen 25 05:50:29 CEST 2001

On Thu, May 24, 2001 at 05:42:29PM +0200, Lubos Kaspar wrote:
> Tento tyden jsem mel podobnou lahudku, kdy nasi uzivatele narazili na
> nekolik nekorektnich SMTP-serveru. Nebyly transparentni k radkum zacinajicim
> teckou (podle RFC 2821 kap. 4.5.2 ma klient tecku zdvojit a server zase ubrat,
> kdezto radek s jedinym znakem teckou je terminator pro DATA).
>
> BTW: Kdyby nahodou chteli strojem fvu.fvt.sk [193.87.95.2] (MX-server
>      "Fakulty vyrobnych technologii TU Kosice so sidlom Presov") jako
>      SMTP-klientem spojeni do cnb.cz, tak at si do DNS doplni PTR
>      (s anonymnimi SMTP-klienty se nebavime).

cize mozno preto sendmail odmieta spojenie, lebo nema PTR, to som vcera nejak
zabudol overit

BTW - nesla nam linka do sveta par hodin a tak kopa mailov cakala vo fronte
kvoli "Domain of sender does not resolve"

> Nevim presne, ale sendmail je obvykle na DNS-podporu dost haklivy.
> Mel jsem podobne chovani, kdyz nebyly dostupne internetove root-nameservery
> (a to i tehdy, kdyz byl v sendmail.cf definovan smart host).
> Treba nam to nekdo vysvetli.

zaujimave je, ze posta z inych domen im chodi, len z nasej nie ... na druhej
strane od nas posta ide vsade, len k nim to nejde (fvt.sk: Name server
timeout, Transient parse error -- message queued for future delivery, queued)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE