RCPT TO:

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Úterý Květen 29 01:27:33 CEST 2001

Peter Mann wrote:

> cielovy server sa mi ohlasi ako Mercury 1.48 ESMTP server ready
> rcpt to: person na domena.sk, cize bez < a >
> 553 Invalid RFC821 mailbox specification - get a proper mailer.
>
> kde je chyba? u nas? u nich?
> u nas je mailer sendmail 8.11.x

	Podle RFC2821.txt je syntaxe takovato:

kap. 4.1.1.3:
"RCPT TO:" ("<Postmaster@" domain ">" / "<Postmaster>" / Forward-Path)
                    [SP Rcpt-parameters] CRLF

Specialni pripady tykajici se postmastera jsou uzavreny v <>, zustava
nam "Forward-Path". Ten ma syntaxi (kap. 4.1.2):

Forward-path = Path
Path = "<" [ A-d-l ":" ] Mailbox ">"

	Z toho mi plyne, ze parametr u RCPT To: musi byt vzdy uzavren v "<>" a
MERCURY se tedy chova korektne, kdezto ten MTA, ktery jej kontaktuje
nikoliv.

Chyba je tedy u vas (a pan Kaspar IMHO nemel pravdu).

Je mi ale dost podezrele, ze by sendmail 8.11.x nekdy pouzil RCPT To:
bez "<>".

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz