RCPT TO:

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Úterý Květen 29 05:42:48 CEST 2001

On Tue, May 29, 2001 at 01:27:33AM +0200, Dan Lukes wrote:
> 	Podle RFC2821.txt je syntaxe takovato:
>
> kap. 4.1.1.3:
> "RCPT TO:" ("<Postmaster@" domain ">" / "<Postmaster>" / Forward-Path)
>                     [SP Rcpt-parameters] CRLF

> 	Z toho mi plyne, ze parametr u RCPT To: musi byt vzdy uzavren v "<>" a
> MERCURY se tedy chova korektne, kdezto ten MTA, ktery jej kontaktuje
> nikoliv.

nekontaktuje ho MTA, ale ja ;-)

> Chyba je tedy u vas (a pan Kaspar IMHO nemel pravdu).

no rad opravim tu chybu, ale preco vsetky ine domeny funguju?

> Je mi ale dost podezrele, ze by sendmail 8.11.x nekdy pouzil RCPT To:
> bez "<>".

ono v skutocnosti sendmail adresu uzavrie do < a >, ja som hovoril o pripade,
ked som posielal postu "surovo" cez telnet stroj 25 ... cize to neposiela
sendmail

inac, uz riesim problem s ich spravcom, nemaju reverzne DNS (co mozno je
hlavny problem - uvidime ako to dopadne)

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE