RCPT TO:

Dan Lukes dan na gw.nic.cz
Středa Květen 30 09:07:37 CEST 2001

Peter Mann wrote:

> v podstate je problem s DNS, nielen s reverzom - niekedy ide, niekedy nie, ale
> pracuje sa na tom, aby to slo
>
> BTW - da sa nanutit sendmailu, aby postu pre ich domenu smeroval priamo na
> smtp:ich.server.sk ??? mozem to dat kludne do mailertable? lebo tam mam iba
> uucp-dom .... ako to vlastne zoberie, ak bez zaznamu v mailertable ide na smtp
> a ja mu v mailertable nanutim smtp:ich.server.sk?

	No jiste, zaznamem do mailertable. Ten ma prednost pred zkoumanim
zaznamu v DNS. Pokud tam napisete smtp:ich.server.sk pak sendmail
prozkouma A a MX zaznamy pro ich.server.sk a bude normalne dorucovat
(vcetne pouzivani zaloznich MX v pripade potreby), pokud chcete aby se
posta dorucovala vyhradne dle A zaznamu, pak musite napsat
smtp:[ich.server.sk]

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz