RCPT TO:

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Květen 30 06:55:33 CEST 2001

On Tue, May 29, 2001 at 10:32:55PM +0200, Dan Lukes wrote:

> 	Pak se vsem MTA omlouvam, vadny jste vy ... ;-)

ja nemusim splnat RFC ;-)))))

> 	To, ze oni nemaji spravne reverzy bych spisbude mit vliv na odesilani
> nez na prijem posty - ale mozne je vsechno.

v podstate je problem s DNS, nielen s reverzom - niekedy ide, niekedy nie, ale
pracuje sa na tom, aby to slo

BTW - da sa nanutit sendmailu, aby postu pre ich domenu smeroval priamo na
smtp:ich.server.sk ??? mozem to dat kludne do mailertable? lebo tam mam iba
uucp-dom .... ako to vlastne zoberie, ak bez zaznamu v mailertable ide na smtp
a ja mu v mailertable nanutim smtp:ich.server.sk?

ked som skusal od seba poslat postu a ako outgoing smtp server som dal
ich.server.sk, tak posta isla vlastne priamo, takze im prisla

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185 RIPE